Obsah školenia: Konsolidovaná účtovná závierka
1. deň:
Teoretický základ konsolidácie
- Zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve § 22
- Medzinárodné štandardy pre finančné vykazovanie (IFRS)
- IFRS 3 – Podnikové kombinácie
- IFRS 10 – Konsolidovaná účtovná závierka
- IFRS 11 – Spoločné dohody
- IFRS 12 – Zverejnenia podielov v iných účtovných jednotkách
- IAS 28 Investície do pridružených podnikov
- Jednoduché príklady
2. deň:
Konsolidovaná účtovná závierka v príkladoch
- Určenie obstarávacej ceny finančnej investície a výpočet goodwillu
- Metóda úplnej konsolidácie
- Nákupy a predaje dcérskej spoločnosti v priebehu roka
- Zmeny podielov bez straty ovládania
- Zmena dcérskej spoločnosti na pridružený podnik
- Vylučovanie vzájomných vzťahov
- Strata kontroly nad dcérskym podnikom – odkonsolidácia
- Konsolidácia zahraničnej účtovnej jednotky a kurzové rozdiely
- Použitie ekvivalenčnej metódy
- Nekontrolujúce podiely
- Zostavenie konsolidovaného výkazu o finančnej situácii (súvaha)
- Zostavenie výkazu ziskov a strát a ostatných súčastí komplexného výsledku za obdobie
- Zostavenie výkazu zmien vlastného imania za obdobie
- Zostavenie výkazu peňažných tokoch za obdobie
- Poznámky
3. deň:
Komplexný príklad konsolidovanej účtovnej závierky
Záverečné preskúšanie
Komu je určený
Kurz je určený ekonómom a účtovníkom, ktorí chcú nadobudnúť komplexné a praktické poznatky z problematiky konsolidovanej účtovnej závierky. Je vhodný pre pracovníkov materských spoločností, ktorí zostavujú konsolidovanú účtovnú závierku podľa IFRS, ako aj zamestnancov dcérskych spoločností, ktorí majú na starosti reporting a prípravu konsolidačných podkladov pre materskú spoločnosť podľa požiadaviek IFRS.
Harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Miesto konania
Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.
Železničiarska 13
811 04 Bratislava
GPS súradnice
N 48°09'25.1" E 17°06'37.9" MHD
- SMER: z Mlynské Nivy na zastávku Pod stanicou: 21, 40, 42
- SMER: z Petržalky na zastávku Pod stanicou (SAV): 93, 83, 84
- SMER: z Dúbravky na zastávku Pod stanicou (SAV): 83, 84, 42
Mapa
V prípade účasti na online školení využívame na pripojenie platformu ZOOM alebo WEBEX. Všetky potrebné informácie na pripojenie vám zašleme najneskôr deň pred plánovaným termínom školenia.
Lektor školenia: Konsolidovaná účtovná závierka
Ing. Jana Mundierová
Pôsobí ako audítorka v stavebných a obchodných spoločnostiach, venuje sa ekonomickému poradenstvu pri spracovaní podnikateľských zámerov, účtovnému poradenstvu. Je uznávanou lektorkou a expertkou na IFRS.
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
27.5. – 29.5.2024
ONLINE
Ing. Jana Mundierová
980 Eur
27.5. – 29.5.2024
Bratislava
Ing. Jana Mundierová
980 Eur
9.12. – 11.12.2024
ONLINE
Ing. Jana Mundierová
980 Eur
9.12. – 11.12.2024
Bratislava
Ing. Jana Mundierová
980 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.