Certifikované štúdium:
Psychológia spotrebiteľa: Lepšia komunikácia pre lepšie výsledky predaja a marketingu

Základné informácie

Účastnícky poplatok zahŕňa pracovné materiály a v prípade osobnej účasti aj občerstvenie počas celého kurzu a plnohodnotný obed.

Čas trvania: 5 dní
8.30-16.00

Téma

Prinášame praktickú sériu workshopov zameraných na pochopenie zákazníka, zmenu komunikácie a zlepšenie vašich výsledkov v oblasti predaja, marketingu a zákazníckej skúsenosti.

termín

Počet seminárov k dispozícií : 2
Najbližší termín: 8.2.2021 - 12.2.2021
Miesto: Bratislava

Popis

Ak vaše marketingové a predajné snaženia občas vystihuje aspoň jedno z tvrdení:

  • vaša komunikácia nie vždy dopadne na úrodnú pôdu,
  • občas sa pristihnete, že nasledujete kroky konkurencie (ak my, tak aj oni),
  • naskakujete na vlak aktuálnych trendov v čase, keď už je aj tak neskoro,
  • zažívate veľa pokusov, omylov a otočiek o 180 stupňov vo vašich aktivitách,
  • začnete niečo nové a po čase zistíte, že ste to nedotiahli,

potom to, čo vám tento workshop prinesie, je jasný návod, ako postupovať, aby vaša komunikácia mala cieľ, stratégiu a merateľné kroky vedúce k úspechu.

Kontaktná osoba

Zuzana Cmorejová
zuzana.cmorejova@dashofer.sk
0910/343 747

Obsah

Kurz je rozdelených do piatich praktických workshopov:

  1. Celodenný workshop na tému Úvod do behaviorálnej ekonómie a princípov rozhodovania
  2. Psychológia spotrebiteľa a efektívny predaj
  3. Psychológia skvelej zákazníckej skúsenosti
  4. Ako písať a štrukturovať komunikáciu (texty)
  5. Ako pristupovať k návrhu produktu alebo služby

 

1. BEHAVIORÁLNA EKONÓMIA – ÚVOD A PRÍPADOVÉ ŠTÚDIE

Čo sú to behaviorálne vedy a prečo by mali marketing a obchod zaujímať? Čo majú marketing a behaviorálne vedy spoločné a čím sa líšia?

Prečo sa zúčastniť?

Tento workshop vám odhalí psychológiu nákupných rozhodnutí a ukáže vám, ako efektívnejšie komunikovať a predávať. Všetko, čo sa na workshope dozviete, je založené na prelomovom výskume z oblasti behaviorálnej ekonómie a zákazníckej psychológie.

Čo sa na workshope dozviete?

Pochopenie princípov rozhodovania a inšpiratívne prípadové štúdie.

  • Ako sa vyvíjal náš mozog z pohľadu rozhodovania a argumentácie.
  • Slow Brain vs Fast Brain a Left Brain vs Right Brain.
  • Skratky v rozhodovaní a ako nad nimi získať kontrolu.
  • 8 princípov rozhodovania, o ktorých by ste mali premýšlať každý deň.
  • Inšpiratívne prípadové štúdie zo Slovenska aj zo sveta.
  • Ako si vytvoriť plán, komunikačnú stratégiu a zadeliť úlohy správnym ľuďom.

2. PSYCHOLÓGIA SPOTREBITEĽA A EFEKTÍVNY PREDAJ

Krásne vizuály a produkty najvyššej kvality už v dnešnej dobe nestačia. Potrebujete bližšie pochopiť podvedomie svojich zákazníkov – ako sa rozhodujú a čo riadi ich správanie.

Prečo sa zúčastniť?

Tento workshop vám odhalí psychológiu nákupných rozhodnutí a ukáže vám, ako efektívnejšie komunikovať a predávať. Všetko, čo sa na workshope dozviete, je založené na prelomovom výskume z oblasti behaviorálnej ekonómie a psychológie spotrebiteľa.

Čo sa na workshope dozviete?

Workshop sleduje behaviorálne frameworky MINDSPACE, EAST a ADAPT. Predstavíme si celý proces adaptácie behaviorálnej ekonómie do praxe + relevantné prípadové štúdie.

Povieme si niečo o tom, prečo komunikácia značky začína už pri návrhu produktu alebo služby. Marketing nie je o predávaní niečoho, čo ľudia nechcú.

  • Positioning & Branding
  • Golden Circle (Why, How, What and for Whom)
  • Príklady a prípadové štúdie: Harley Davidson, Tesla, Apple, Patagonia, Ocean CleanUp
  • Ako na odstránenie neistôt pred komunikovaním benefitov?

3. PSYCHOLÓGIA SKVELEJ ZÁKAZNÍCKEJ SKÚSENOSTI 

Zákaznícka skúsenosť predstavuje subjektívne vnímanie kvality interakcie s vašou spoločnosťou. Keďže vnímanie je subjektívne, vieme ho formovať. Musíme však pochopiť psychologické sily, ktoré ho riadia.

Prečo sa zúčastniť?

Skvelá zákaznícka skúsenosť by nemala byť o snahe z času na čas predčiť očakávania zákazníka a potom to zdieľať na sociálnych sieťach. Naučíte sa, ako budovať skvelú zákaznícku skúsenosť bez toho, aby ste do nej museli investovať tisícky eur.

    • Nikdy nedosiahnete skvelú zákaznícku skúsenosť, je to proces neustáleho zlepšovania.
    • Sociálne siete urobili zo zákazníckej skúsenosti nevyhnutnú súčasť marketingu.
    • Zákaznícka skúsenosť nie je merateľná, je subjektívna a tak k nej treba pristupovať.

Čo sa na workshope dozviete?

Prevedieme vás analýzou reálneho stavu, od praktických a nutných krokov až po hranie sa s detailmi a vytváranie wow efektu.

  • Skutočnosť vs želaný stav zákazníckej skúsenosti značky.
  • Poznáte celú mozaiku detailov, ktoré môžu ovplyvniť rozmýšľanie zákazníkov?
  • Ako odstrániť prekážky, ktoré bránia zákazníkom urobiť rozhodnutie?
  • Vnímaná námaha, neistota a iné faktory, ktoré spôsobujú negatívne zážitky.
  • Psychológia čakania.
  • Návrh zákazníckeho zážitku, ako na to?

 4. AKO PÍSAŤ A ŠTRUKTÚROVAŤ TEXTY

Naučte sa povedať viac menej slovami a písať pre zaneprázdnených ľudí. Dajte svojej značke príbeh a začnite pracovať s osvedčenými trikmi na zvýšenie presvedčivosti a konverzie.

Prečo sa zúčastniť?

Zúčastnite sa workshopu na tému copywriting a pochopte pravidlá štruktúrovania textov pre vašu komunikáciu. Pripravujete slogan, scenár pre video alebo obsah webstránky? Slová a poradie, v akom sú informácie podané, robia veľký rozdiel vo výsledku. Posvietime si na nadpisy a podnadpisy. Práve to sú najdôležitejšie texty v tlačených aj online materiáloch, pretože sú často to jediné, čo čitateľ zachytí.

Čo sa na workshope dozviete?

  • Ako dať svojej značke príbeh.
  • Ako písať texty pre vašu webstránku alebo e-shop tak, aby zaujali… a hlavne predali.
  • Ako súvisí koncepcia webu s jeho štruktúrou podstránok.
  • Ako aplikovať triky na zvýšenie presvedčivosti do vášho textu.
  • Zásady štylistiky a grafickej úpravy textov na web.
  • Ako používať vhodné členenie textu do blokov (nadpisy a podnadpisy).
  • Ako sa vymýšľa slogan, motto, názov spoločnosti/doména.
  • Ako správne uviesť subject e-mailu tak, aby ho otvorilo viac ľudí.
  • Video obsah (prečo a ako ho tvoriť).
  • Ako pripraviť scenár k video prezentácii produktu/služby.
  • Základy obsahového a inbound marketingu.

Workshop je rozdelený do viacerých blokov, pomocou ktorých sa pokúsite získané poznatky aplikovať.

„Viem, že príbehy vzbudzujú pozornosť, zvedavosť, lepšie sa pamätajú a majú emocionálny charakter. Webstránka, krátky reklamný text, motion grafické video môžu mať svoj príbeh tiež.“

5. AKO PRISTUPOVAŤ K NÁVRHU PRODUKTU

Prečo sa zúčastniť?

Kontext a nastavenie rozhodovacieho procesu zákazníkov sú často rovnako dôležité ako ponúkaný produkt alebo služba. Podvedomé emócie a zaužívané rozhodovacie vzorce ovplyvňujú zákazníkov oveľa viac, ako si myslíme.

Dáme vám súbor okamžite aplikovateľných nástrojov. Navrhujte produkt vedome s poznatkami o tom, ako ho správne komunikovať. Nastavte správny positioning vášho produktu a značky. 

Čo sa na workshope dozviete?

  • 7 základných psychologických princípov efektívneho presviedčania zákazníkov.
  • Čo je rozhodovací proces a rozhodovací kontext a ako ich využiť vo svoj prospech.
  • Čo odrádza zákazníka od kúpy a ako to zmeniť.
  • Ako aplikovať poznatky z psychológie spotrebiteľa do prezentácie produktu, pricingu, zákazníckej skúsenosti.
  • Ako urobiť malé zmeny v cenách, ktoré ovplyvnia preferencie zákazníkov o desiatky percent.
    Ako pridanie zjavne nevýhodného produktu do ponuky môže zdvojnásobiť vaše tržby.
  • Ako popis produktu ovplyvňuje vnímanie jeho hodnoty.
  • Kedy je „zdarma“ účinné a kedy vám poškodí (prečo treba byť opatrný s darčekmi).

Máte otázky k tomuto semináru?

Radi Vám pomôžeme!

Input:
Od 25.5.2018 nájdete viac informácií o zhromažďovaní a používaní údajov v našich podrobných pravidlách ochrany osobných údajov. Tieto informácie nájdete na našej webstránke na Ochrana osobných údajov.

Čo získate

Jedinečný kurz zložený z piatich workshopov, počas ktorých získate množštvo praktických informácií o psychológií spotrebiteľa.

Na školenie je pripravený slovník pojmov, ktoré dostanete vopred, aby sme sa naladili na spoločnú vlnu. Následne na pokračovanie workshopu formou samoštúdia dostanete aj zoznam odporúčanej literatúry s krátkym popisom knihy a odporúčaním, na čo sa v nej zamerať. Pôjde o knihy ako Chasm, Blue Ocean Strategy, Purple Cow, Algorithms to live by, Made to Stick, Alchemy, Uplifting Service, Nudge a Hooked.

Certifikát

  • Certifikát potvrdzuje odborné vydavateľstvo Verlag Dashöfer, s. r. o.
  • Ako príjemca certifikátu máte konkurenčnú výhodu na trhu prácea väčšiu dôveru zamestnávateľov vo vaše vedomosti.

Cieľová skupina

Workshop je vhodný nielen pre ľudí z oblasti marketingu, social media, PR, tvorby obsahu, správcov webstránok a e-shopov, ale aj produktových manažérov a pracovníkov zákazníckeho servisu. 

Takisto je určený predajcom, obchodným zástupcom, ako aj manažérom, majiteľom menších a stredných firiem a každému, kto prichádza do styku so zákazníkmi.

Ďalej marketérom, majiteľom e-shopov a iných online projektov, majiteľom a marketérom firiem, profesionálom z PR, reklamných a mediálnych agentúr.

A hlavne tým, ktorých nebaví prichádzať o tisíce eur pre nesprávne prezentovanie svojej spoločnosti, jej produktov, služieb a výhod.

Ak chcete držať krok s dobou a posunúť svoj marketing a predaj na vyššiu úroveň vďaka pochopeniu rozhodovacích procesov vašich zákazníkov, ste na správnom mieste. 

Lektor

Ing. Tomáš Vatrt

Spoluzakladateľ reklamnej agentúry Adbee, konzultačnej spoločnosti MINDWORX a Masterclass MINDWORX ACADEMY prednáša o témach ako stratégia komunikácie, behaviorálna ekonómia, zákaznícka skúsenosť a presvedčivý copywriting. Verí v spojenie behaviorálnej ekonómie marketingu a technologických inovácií pri riešení komplexných problémov.

Strategicky vedie viaceré značky a projekty pre klientov. Spája poznatky špecialistov, overené postupy a princípy z oblastí ako user experience, customer experience a behaviorálna ekonómia s podnikateľským myslením.

Výhody kurzu

Všetko, čo sa dozviete, je založené na výskume z najlepších univerzít sveta. Od Harvardu až po Oxford ekonómovia skúmajú, čo vplýva na rozhodovanie zákazníkov. My vám predstavíme ich najdôležitejšie poznatky z oblasti pricingu a ukážeme, ako ich môžete ihneď aplikovať do vášho biznisu. Naučené poznatky budeme priamo na workshope spoločne aplikovať do vašej komunikácie.

Garant certifikátu

Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.

Miesto konania

Mercure Bratislava Centrum Hotel****

Žabotova 2

811 04 Bratislava

Hotel MercureHotel MercureHotel MercureHotel Mercure

Mapa

GPS súradnice

N 48° 9' 22.76'' E 17° 6' 28.98'' ‎

MHD info

Hlavná stanica - električka: 1, 2

Autobus: 32, 41, 61, 74, 93, 131, 141

Trolejbus: 201, 210

Vjazd do garáže hotela je z ulice HOLEKOVÁ.

Harmonogram

Harmonogram:

  1. Celodenný workshop na tému Úvod do behaviorálnej ekonómie a princípov rozhodovania –  (9.00 – 16.00)
  2. Psychológia spotrebiteľa a efektívny predaj –  (9.00 – 13.00)
  3. Psychológia skvelej zákazníckej skúsenosti –  (9.00 – 13.00)
  4. Ako písať a štruktúrovať komunikáciu (texty) –  (9.00 – 13.00)
  5. Ako pristupovať k návrhu produktu alebo služby –  (9.00 – 13.00)

Workshop: 

  • 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
  • 09.00 – 12.00 workshop
  • 12.00 – 13.00 obed
  • 13.00 – 16.00 workshop

Workshopy: 

  • 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
  • 09.00 – 12.00 workshop
  • 12.00 – 13.00 obed

 

Termíny a prihlásenie - Psychológia spotrebiteľa: Lepšia komunikácia pre lepšie výsledky predaja a marketingu

Miesto
Dátum
Lektor
Cena
Prihlásiť sa
  • Bratislava
  • 8.2.2021 - 12.2.2021
  • Tomáš Vatrt
  • 1 950,00 EUR + DPH
Input:
  • Bratislava
  • 20.2.2021 - 24.9.2021
  • Tomáš Vatrt
  • 1 950,00 EUR + DPH
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.