Certifikované štúdium:
Špecialista prijímania zamestnancov – Recruiting 2.0

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 950 € bez DPH
Cena zahŕňa pracovné materiály, občerstvenie počas celého kurzu a plnohodnotný obed.

Čas trvania: 3 dni
8.30-16.00

Téma

Kurz pre recruiterov, personalistov, vedúcich pracovníkov. Spoznajte proces prijímania zamestnancovtrendy v recruitingu aplikovateľné vo vašej spoločnosti.

termín

Počet seminárov k dispozícií : 2
Najbližší termín: 27.11.2020 - 3.12.2020
Miesto: Bratislava

Popis

Cieľom vzdelávacieho programu je ponúknuť personalistom a vedúcim pracovníkom informácie z oblasti náboru zamestnancov a najnovších trendov z oblasti recruitingu. Ponúkame vám overených kvalitných lektorov a individuálny prístup. Počas kurzu absolvujete tieto workshopy:

Komunikačné know-how recruitera

Cieľom tréningu je získať najnovšie informácie z oblasti vedenia rôznych typov rozhovorov s pracovníkmi, podporiť rozvoj zručností na zvýšenie efektivity jednotlivých rozhovorov a pracovného výkonu zamestnanca.

Ako využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente?

Až 95 % našich rozhodnutí sa udeje podvedome. Aj rozhodnutia vašich kandidátov. Viete, ako ich ovplyvniť a formovať? Workshop je postavený na reálnych príkladoch a pozorovaniach výberových procesov našich klientov z rôznych biznisov. Na prípadových štúdiách si ukážeme konkrétne ukážky toho, ako vám zákaznícka psychológia a behaviorálna ekonómia môže pomôcť zefektívniť váš výberový proces. Môžete sa spoľahnúť, že pracovný inzerát, e-maily, ktoré kandidátom v procese posielate, a konečne aj najdôležitejší moment – stretnutie s kandidátom – už nikdy nebude vyzerať rovnako.

Na workshope sa naučíte porozumieť neistotám kandidátov, vedieť ich predvídať. Naučíte sa, ako v nich vzbudiť pocit, že sú vyberaní bez toho, aby v nich vzrástli obavy týkajúce sa náročnosti pozície. Osvojíte si praktické stratégie, ktorými môžete zvýšiť pravdepodobnosť, že sa vaši top kandidáti rozhodnú ponuku prijať.

LinkedIn – prakticky pre personalistov

Praktický workshop, počas ktorého si rady a tipy vyskúšate priamo na svojom PC. Zmeny môžete rovno aplikovať a začať LinkedIn využívať efektívnejšie.

Využite databázu 500 000 Slovákov a 1 200 000 Čechov na LinkedIne efektívne a nájdite ľudí, ktorí nie sú na pracovných portáloch.

Kontaktná osoba

Zuzana Cmorejová
zuzana.cmorejova@dashofer.sk
0910/343 747

Obsah

1. deň

Ako využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente

Lektor: Matej Šucha

Po absolvovaní workshopu budete detailne rozumieť tomu:

  • čo je behaviorálna ekonómia a prečo jej význam v recruitingu stále rastie,
  • prečo je skúsenosť kandidáta podobná skúsenosti zákazníka a ako ju formovať,
  • prečo je dôležité to, ako firma znie (tone of voice),
  • ako zabezpečiť, aby bola vaša komunikácia s kandidátmi priateľská, profesionálna a zároveň jednoduchá,
  • aké obavy a neistoty môžu vzbudiť nevhodné otázky/formulácie v inzeráte a k čomu to vedie,
  • aké behaviorálne princípy vám pomôžu pri písaní inzerátov, tak aby ste získali relevantnejších kandidátov,
  • akých najčastejších chýb sa dopúšťajú manažéri a recruiteri počas pohovoru a ako sa ich vyvarovať,
  • aké nástroje behaviorálnej ekonómie využiť na to, aby mal kandidát z pohovoru výnimočný zážitok, ktorý vás odlíši od ostatných firiem.

 2. deň

Komunikačné know-how recruitera

Lektor: PhDr. Tatiana Lesayová

  • Typy rozhovorov na pracovisku, vhodné a nevhodné prístupy
  • Psychologické aspekty v situácii rozhovoru:
    • mať zručnosť jasne a vecne sa vyjadrovať
    • umenie aktívne počúvať a klásť otázky
    • pozitívne a negatívne neverbálne prejavy v rôznych typoch pracovných rozhovorov
    • bariéry efektívneho vedenia rozhovoru a ich zvládanie
  • Rozhovor pri prijímaní nového pracovníka
    • štruktúra efektívneho rozhovoru a kompetencie personalistu
    • čo je „tabu“
  • Zásady vedenia a štruktúra rozhovoru pri individuálnom hodnotení pracovného výkonu
    • chyby a bariéry
    • pravidlá dávania a prijímania spätnej väzby
  • Príprava rozhovoru na podporu rozvoja kariéry a motivácie pracovníka, nové nástroje a stratégie
  • Štruktúra a priebeh rozhovoru pri porušení pracovnej disciplíny, zvládanie manipulácií a nečistých praktík
  • Rozhovor pri prepúšťaní pracovníka (z rozhodnutia zamestnanca, z rozhodnutia organizácie)
    • asertívny prístup
    • oznamovanie výpovede
    • zvládanie námietok a reakcií prepúšťanej osoby
    • vysporiadanie sa s vlastnými emóciami

3. deň

LinkedIn – prakticky pre personalistov

Lektor: Ivana Brutenič

  • Prečo je LinkedIn najpoužívanejšia sociálna sieť na obsadzovanie stredného a vyššieho manažmentu? Ako ju môžete skutočne využiť aj pri nižších pozíciách?
  • Ako vytvoríte zaujímavý profil, ktorý pracuje za vás?
  • Ako efektívne pracovať s kontaktmi, ktoré máte, a získať kvalitných ľudí?
  • Ako osloviť potenciálneho kolegu? Prečo vám neodpovedajú? Oplatí sa platená verzia LinkedInu?
  • Ako overiť ich dôveryhodnosť a aká je LinkedIn etiketa?
  • Ako budovať efektívnu firemnú komunikáciu, ktorá bude reprezentovať a predávať vás/vašu firmu.
  • Tipy a triky, ktoré vám ušetria čas a prinesú výsledky.
  • Ako myslieť inak ako väčšina konzultantov a personalistov a nájsť ľudí, ktorí „nemôžu/nechcú“ byť nájdení.

Máte otázky k tomuto semináru?

Radi Vám pomôžeme!

Input:
Od 25.5.2018 nájdete viac informácií o zhromažďovaní a používaní údajov v našich podrobných pravidlách ochrany osobných údajov. Tieto informácie nájdete na našej webstránke na Ochrana osobných údajov.

Čo získate

  • Tréning prijímacích a hodnotiacich rozhovorov so zamestnancami.
  • Po absolvovaní workshopu budete detailne rozumieť základom behaviorálnej ekonómie a jej významu v recruitingu.
  • Zistíte, akých najčastejších chýb sa dopúšťajú manažéri a recruiteri počas pohovoru a ako sa ich vyvarovať.
  • Informácie o tom, ako vytvoríte zaujímavý LinkedIn profil, ktorý pracuje za vás.
  • Individuálny prístup a možnosť na kurze riešiť priamo problémy z vašej praxe.

Certifikát

  • Certifikát potvrdzuje odborné vydavateľstvo Verlag Dashöfer, s. r. o.
  • Ako príjemca certifikátu máte konkurenčnú výhodu na trhu práce a väčšiu dôveru zamestnávateľov vo vaše vedomosti.
  • Podmienkou získania certifikátu je úspešne vyriešený test, čo znamená minimálne 60 % správnych odpovedí na otázky otvoreného a uzavretého typu.

Cieľová skupina

Vzdelávací program je určený pre recruiterov, personalistov, manažérov a všetkých záujemcov o danú problematiku.

Kurz je súčasťou personálnej a mzdovej akadémie Verlag Dashöfer.

Lektor

Ivana Brutenič

Ivana Brutenič

Ivana pred dvanástimi rokmi, počas štúdia na Ekonomickej univerzite, založila konzultačnú spoločnosť EXACT RECRUITMENT a je zakladateľkou projektu LINKEDINSTRATEGIE.sk. 

Má 16-ročnú prax v oblasti výberov. Svojim klientom buduje silné osobné a firemné značky pomocou efektívnych LinkedIn stratégií, vedie LinkedIn workshopy a prednášky. Neustále prináša novinky v oblasti LinkedInu v médiách. Jej články ste videli v médiách Forbes, Trend, Sme, Profit, Instore, Hospodárske noviny, Zisk Manažment a iných. Získala ocenenie Najlepší prejav lektora podľa hodnotení účastníkov školení MVA.

Matej Šucha

Matej Šucha

Matej je zakladateľom MINDWORX, jedinečnej konzultačnej spoločnosti, ktorá pomáha klientom porozumieť psychológii a behaviorálnej ekonómii v oblastiach ako marketing, predaj, HR a zmena správania. V súčasnosti poskytujú poradenstvo bankám, poisťovniam, telekomunikačnému priemyslu a mnohým ďalším.

Téme behaviorálnej ekonómie sa začal venovať už počas štúdia na Kodanskej univerzite v Dánsku a ETH Zürich vo Švajčiarsku. Po získaní skúseností v roku 2015 odišiel z podnikového sveta a plne sa venoval MINDWORX.

PhDr. Tatiana Lesayová

Tatiana Lesayová

Od roku 1995 pôsobí ako certifikovaná lektorka, trénerka, koučka a jej témy sú úzko spojené s osobným životom jednotlivca a rozvojom jeho kompetencií pre všetky úrovne zamestnania. Venuje sa najmä témam, ako sú sebapoznanie a umenie vyznať sa v druhých, zefektívňovanie komunikácie, rozvíjanie emočnej inteligencie, zvládanie záťažových a emočne náročných situácií a problémov, riešenie konfliktov a vedenie vyjednávania, prezentačné zručnosti či Work Life Balance a iné.

Pracovala na viacerých manažérskych pozíciách, bola výkonnou riaditeľkou personálnej spoločnosti APPEL Infowork a neskôr riaditeľkou personálnej spoločnosti ASMEA a ASMEA SQ s. r. o.

Výhody kurzu

  • Prebieha v malej skupine účastníkov – garantujeme maximálny počet 12 účastníkov.
  • Individuálny prístup lektorov počas kurzu a možnosť ďalších konzultácií.
  • Lektorský tím zložený z odborníkov z praxe.
  • Získanie certifikátu.
  • Ucelené a komplexné podklady na školenie + doplnkové informácie na prípravu na test.

Garant certifikátu

Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.

Miesto konania

Mercure Bratislava Centrum Hotel****

Žabotova 2

811 04 Bratislava

Hotel Mercure Hotel Mercure Hotel Mercure Hotel Mercure

Mapa

GPS súradnice

N 48° 9' 22.76'' E 17° 6' 28.98'' ‎

MHD info

Hlavná stanica - električka: 1, 2

Autobus: 32, 41, 61, 74, 93, 131, 141

Trolejbus: 201, 210

Vjazd do garáže hotela je z ulice HOLEKOVÁ.

Harmonogram

Harmonogram

Školenia:

  1. deň: workshop Ako využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente (27.11.2020)
  2. deň: workshop Komunikačné know-how recruitera  (2.12.2020)
  3. deň: workshop LinkedIn – prakticky pre personalistov  (3.12.2020)

Harmonogram workshopov 1. a 2. deň:

  • 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
  • 09.00 – 11.30 praktický workshop
  • 11.30 – 12.30 obed
  • 12.30 – 15.00 praktický workshop

Harmonogram workshopu 3. deň:

  • 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
  • 09.00 – 12.30 praktický workshop
  • 12.30 – 13.30 obed

Termíny a prihlásenie - Špecialista prijímania zamestnancov – Recruiting 2.0

Miesto
Dátum
Lektor
Cena
Prihlásiť sa
  • Bratislava
  • 27.11.2020 - 3.12.2020
  • PhDr. Tatiana Lesayová, Matej Šucha, Ivana Brutenič
  • 950,00 EUR + DPH
Input:
  • ONLINE
  • 27.11.2020 - 3.12.2020
  • PhDr. Tatiana Lesayová, Matej Šucha, Ivana Brutenič
  • 950,00 EUR + DPH
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.