Certifikované štúdium:
Umenie komunikácie

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 1200 € bez DPH
Cena zahŕňa pracovné materiály, občerstvenie počas celého kurzu a plnohodnotný obed.

Čas trvania: 3 dni
8.30-16.00

Téma

3 dni skutočného trénovania, experimentovania, skúšania a testovania. Výborné praktické cvičenia s okamžitou spätnou väzbou, oceňujúcou aj rozvojovou. Počúvaj! Komunikuj! Porozumej! Prestaň rozprávať, začni komunikovať. Odhaľ tajomstvá efektívnej a presvedčivej komunikácie.

termín

Počet seminárov k dispozícií : 1
Najbližší termín: 26.5.2020 - 28.5.2020
Miesto: Bratislava

Popis

Naučte sa komunikovať s porozumením a bez straty kontroly nad svojím správaním. Naučte sa, ako porozumieť sebe a ľuďom okolo seba. Spoznajte prejavy a signály, ktoré vám v komunikácii pomôžu počúvať s porozumením. Naučte sa pracovať so svojím telom a naučte sa čítať signály ľudí okolo vás.

Ak si chcete vybudovať väčšiu sebadôveru, lepšie komunikovať s okolím, zdokonaliť spoluprácu v tíme, podporiť výkonnosť či vytvoriť príjemnejšie pracovné prostredie, tento intenzívny 3-dňový kurz je určený práve pre vás.

Výborné komunikačné zručnosti patria k našim najsilnejším zbraniam v pracovnej aj súkromnej oblasti. Či už pracujete ako manažér/ka, ste majiteľom spoločnosti alebo práve nastupujete do svojho prvého zamestnania, vaša schopnosť dobre „odkomunikovať“, o čo vám ide a ako to chcete dosiahnuť, môže znamenať rozdiel medzi úspechom a neúspechom.

Nie je možné nekomunikovať. Každé správanie je komunikácia. Komunikujeme stále – verbálne, neverbálne či tichom. A v druhom človeku vždy vytvárame nejaký dojem, na ktorý reaguje, alebo druhý človek vytvára nejaký dojem v nás a my reagujeme naň. A potom je tu naše správanie pri komunikácii, ktoré je často dôležitejšie ako to, čo hovoríme. A tak si v komunikácii často nerozumieme.

Každý deň sa stretávame s ľuďmi, ktorí sa správajú a vyjadrujú rôznym spôsobom. Každý z nás posudzuje ostatných podľa toho, čo hovoria, ako aj na základe zmyslových vnemov a signálov. Názor na človeka si nevedomky utvárame už na prvý pohľad – náš dojem ovplyvňuje jeho postoj, aj výraz tváre. Ak zvládnete vedome aj neverbálnu komunikáciu, pomôže vám to získať informácie o ľuďoch na základe signálov, ktoré k vám vysielajú. Zároveň dostanete pod kontrolu signály, ktoré vysielate vy sami.

Kontaktná osoba

Zuzana Cmorejová
zuzana.cmorejova@dashofer.sk
0910/343 747

Obsah

Čo sa naučíte:

  • Zásady efektívnej komunikácie
  • Bariéry efektívnej komunikácie
  • Pravidlá zrozumiteľnej komunikácie
  • Čo je nevyhnutným predpokladom úspešnej komunikácie
  • Ktoré sú dve roviny sociálnej komunikácie
  • Sebapoznanie ako základný prvok komunikácie – rôzne komunikačné štýly
  • Ako komunikovať s rôznymi typmi ľudí
  • Deväť základných pravidiel, ako sa dohovoriť a dohodnúť s každým
  • Čo sa deje v našom mozgu pri príjemnej a, naopak, nepríjemnej komunikácii
  • Aktívne počúvanie, sumarizovanie a vyjasňovanie, spätná väzba
  • Silné otázky v komunikácii
  • Backtracking a parafrázovanie ako základ zladenia realít a významov v komunikácii
  • Zásady podania informácií – stručnosť, jasnosť, zrozumiteľnosť a ľudskosť
  • Presvedčivosť v komunikácii
  • Odhalíte svoje 'hot buttons' – citlivé miesta v komunikácii
  • Zistíte, čo vás rozčuľuje a čo upokojuje v komunikácii
  • Ako si konštruujeme našu vlastnú realitu a ako zostať v realite hovoriaceho
  • Ako porozumieť sebe a svojim myšlienkovým pochodom
  • Ako zvládať náročné rozhovory
  • Ako vychádzať s ľuďmi, s ktorými si nerozumiete
  • Argumentácia a vyjednávanie
  • Ako sa vyhnúť konfliktom a pritom povedať svoj názor
  • Problémová komunikácia – manipulácia a kritika
  • Najbežnejšie omyly v komunikácii a tipy, ako s nimi pracovať
  • Kognitívne skreslenia a ako ovplyvňujú našu komunikáciu
  • Dvanásť jednoduchých nástrojov, ktoré vám pomôžu ľudí si získať a „dohovoriť“ sa s nimi
  • Ako sa pripraviť na rozhodujúce a náročne rozhovory
  • Ako vyjadrovať svoje potreby a postoje v rozhodujúcich chvíľach
  • Ako odstrániť z rozhovorov negatívne emócie – svoje aj iných ľudí
  • Ako vytvoriť bezpečné prostredie a priateľskú atmosféru, v ktorej bude možné diskutovať o čomkoľvek
  • Ako sa „hádať“ konštruktívne a užitočne

Máte otázky k tomuto semináru?

Radi Vám pomôžeme!

Input:
Od 25.5.2018 nájdete viac informácií o zhromažďovaní a používaní údajov v našich podrobných pravidlách ochrany osobných údajov. Tieto informácie nájdete na našej webstránke na Ochrana osobných údajov.

Čo získate

  • Spoznáte svoj komunikačný štýl.
  • Zistíte, ako dostať do svojej komunikácie väčšiu jasnosť, presvedčivosť a zrozumiteľnosť.
  • Dozviete sa a vyskúšate si, ako presvedčivo argumentovať a vyjednávať.
  • Naučíte sa úspešne prijímať a odovzdávať informácie.
  • Zdokonalíte sa vo vnímaní a porozumení druhých (rôznych typov osobností) a začnete im prispôsobovať svoj štýl komunikácie.
  • Zistíte, ako zvládať náročné (a potenciálne konfliktné) situácie s pomocou efektívnej komunikácie.
  • Zlepšíte si efektívnu komunikáciu v jej verbálnej a neverbálnej forme.
  • Zlepšíte si vlastný prejav.

Certifikát

  • Certifikát potvrdzuje odborné vydavateľstvo Verlag Dashöfer, s. r. o.
  • Ako príjemca certifikátu máte konkurenčnú výhodu na trhu práce a väčšiu dôveru zamestnávateľov vo vaše vedomosti.

Cieľová skupina

všetkým záujemcom o túto problematiku

Lektor

Ján Dubnička

Je komunikačný stratég, medzinárodne certifikovaný brain based coach a zakladateľ vzdelávacej spoločnosti SATISFACTORY. Venuje sa komunikačnej inteligencii a vedomej komunikácii, rozvoju lídrov a tímov. 

Výhody kurzu

  • Prebieha v malej skupine účastníkov – garantujeme maximálny počet 10 účastníkov.
  • Individuálny prístup lektora počas kurzu a možnosť ďalších konzultácií.
  • 3 dni skutočného trénovania, experimentovania, skúšania a testovania.

Miesto konania

Mercure Bratislava Centrum Hotel****

Žabotova 2

811 04 Bratislava

Hotel Mercure Hotel Mercure Hotel Mercure Hotel Mercure

Mapa

GPS súradnice

N 48° 9' 22.76'' E 17° 6' 28.98'' ‎

MHD info

Hlavná stanica - električka: 1, 2

Autobus: 32, 41, 61, 74, 93, 131, 141

Trolejbus: 201, 210

Vjazd do garáže hotela je z ulice HOLEKOVÁ.

Harmonogram

  • 08:30 – 09:00  registrácia účastníkov
  • 09:00 – 11:30  prednáška
  • 11:30 – 12:30  obed
  • 12:30 – 16:00  prednáška a diskusia

Termíny a prihlásenie - Umenie komunikácie

Miesto
Dátum
Lektor
Cena
Prihlásiť sa
  • Bratislava
  • 26.5.2020 - 28.5.2020
  • Ján Dubnička
  • 1 200,00 EUR + DPH
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.